איך לאלף את הגור שלך לעשות צרכים בחוץ !

אילוף  הגור שלך הוא משהו שאנשים רבים חושבים שהוא רעיון נהדר. אחרי הכל, הם רוצים לוודא שהגור שלהם הולך לשירותים בצורה בריאה. הבעיה היא שלא כולם יודעים איך לעשות זאת ביעילות. וגם אם יש לך מישהו שיכול לעזור, זה לא קל. במאמר זה נדון כיצד לאמן את הגור שלך בסיר ואיזה סוג של טעויות עליך להימנע.

איך לאלף את הגור שלך לסיר.

מטרת אילוף גור בסיר היא לגרום להם להיות נוחים יותר בחדר האמבטיה. באופן כללי, אימון בסיר צריך להימשך לפחות שישה עד שמונה שבועות. עם זאת, זה יכול לקחת זמן רב יותר או קצר יותר בהתאם להתפתחות הכלב ומזגו.

איך לאלף גור לא לעשות צרכים בבית

ישנן דרכים רבות ושונות לאילוף גור לסיר, אך השיטה הנפוצה ביותר נקראת "חיזוק חיובי". זה אומר לתת לגור שלך חיזוק חיובי כאשר הוא משתין או עושה את צרכיו בבלגן שלו. לדוגמה, אם הכלב שלך מתקשה לצאת החוצה, אתה יכול לתת לו פינוקים כשהוא הולך לסיר. זה יעזור להם להיות נוחים יותר להשתמש בחדר האמבטיה ולוודא שהם עושים את העסק שלהם כמו שצריך.

טיפים לאילוף גור

אם יש לך שאלות כלשהן לגבי אימון בסיר, שאל את הווטרינר שלך או ייעוץ מקצועי אחר ובראש ובראשונה כמובן מאלף כלבים.

מכל מקום הנה כמה טיפים לאילוף מוצלח של גור בסיר:

-התחל מלמד את הגור שלך איך לצאת בעצמו – זה יעזור לו לשייך שירותים להתנהגות טובה ויעזור למנוע תאונות בעתיד

-ברגע שהגור שלך מאולף בשירותים, עקביות היא המפתח

-היה סבלני ועקבי עם חיזוק (תגמול חיובי) על התנהגות טובה ולא ענישה (חיזוק שלילי)

-הקפד שיהיה לך ספר לאימון בסיר או סרטון זמין שיעזור לך לאורך הדרך

 

איך לאלף כלב

מטרת אילוף כלבים בסיר היא להפוך אותם לאילוף בסיר. כלבים צריכים ללכת לשירותים במהלך תקופת הפעילות הרגילה שלהם, ולכן אילוף אותם לעשות זאת יעזור להם לשמור על היגיינה טובה. כמה טיפים לאילוף כלב בסיר כוללים מתן אזור ייעודי בבית או בחצר שאליו הם יכולים ללכת בזמן שאחרים (בני משפחה או כלבים אחרים) מנקים, חיזוקים חיוביים (כלומר פינוקים כאשר הם מתאמנים בסיר), וצ'ק-אין תקופתי. /אזהרות (כלומר "אתה מסתדר מצוין! עכשיו בוא נלבש את המכנסיים שלך").

ישנן שתי דרכים עיקריות לאמן כלבים בסיר – על ידי ללמד אותם איך ללכת כשקוראים לו ועל ידי כך שהם מתרגלים ללכת כשאף אחד לא נמצא בסביבה. ללמד את הכלב שלך איך ללכת כשקוראים לו בדרך כלל כרוך בכך שהוא יחכה עד שמישהו יקרא לו לפני השירותים, אבל ישנן שיטות רבות אחרות זמינות גם למטרה זו. אנשים רבים בוחרים שלא להשתמש בשיטה זו מכיוון שהיא עלולה להיות קשה וגוזלת זמן; עם זאת, זו עדיין אפשרות אם אתה מרגיש בטוח בכישוריך.

כמה טיפים ללמד את הכלב שלך איך ללכת כשמתקשרים אליו כוללים שימוש בפקודות קוליות, מתן עידוד מילולי או שימוש במכשירי צעצוע המאפשרים לכלב שלך ללמוד איך ללכת מבלי שיקראו לו. אם אתה בוחר שלא להשתמש בפקודות קוליות או במכשירי צעצוע, אנשים רבים מוצאים שזה מועיל גם אם יש להם עוזר שעוזר ללמד את הכלב איך ללכת כשקוראים לו (aBehavior Trainer יכול להיות אופציה מצוינת).

אנשים רבים בוחרים לא ללמד את הכלבים שלהם איך לעשות שימוש בשירותים מכיוון שהם חושבים שזה ידרוש מהם יותר מדי מאמץ – אולם, עם מספיק תרגול וסבלנות, רוב הכלבים ילמדו בסופו של דבר איך לעשות שימוש בעצמם ללא כל סיוע ממך.

אם אתה בוחר שלא לשירותים לאלף את הכלב שלך, הקפד לשמור על בריאותו על ידי מתן שפע של מים ומזון ובדיקה קבועה שלו במקרה שהוא צריך זמן מחוץ לבית. אולי תרצה לשקול להשתמש בקונגים חד פעמיים או צעצועים דומים אחרים שיכולים לעזור להסיח את דעתו של בן לוויה הכלב שלך בזמן שהוא מקל על עצמו בחוץ בזמן שאתה לא – פעילויות אלה יכולות לעתים קרובות לסייע במניעת בעיות המלטה בתוך הבית.

איך לאמן חתול לעשיית צרכים בתיבה שלו.

המטרה של אימון חתול בשירותים יכולה להיות הרבה דברים, אבל הנפוץ ביותר הוא להפוך אותם לניתנים לאילוף בסיר. נראה שחתולים רבים פשוט לא מבינים איך להשתמש בשירותים בעצמם, אז זה יכול להיות מועיל ללמד אותם כמה כישורי שירותים בסיסיים כדי לעזור להם להיות עצמאיים יותר. יש כמה דברים שאתה צריך כדי לאמן חתול בהצלחה בסיר:

1) בקבוק שפריץ או שיטה אחרת לשפוך את החתול שלך במים בזמן שהם מקלים על עצמם (זה יספק להם הרבה הזדמנויות לתרגל נטילת דליפה).

2) מקום שאליו הם יכולים ללכת לשניהם כאשר הם לא בשימוש (חדר שינה נעול הוא אידיאלי).

3) זמן וסבלנות – ייתכן שייקח זמן מה עד שהחתול שלך ירגיש נוח להשתמש בשירותים בעצמו.

סיכום

אילוף הגור או החתול שלך יכול להיות משימה מהנה ומתגמלת. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול לעזור לחיות המחמד שלך להתאמן במהירות וביעילות. על ידי מעקב אחר התנהגות חיית המחמד שלך וביצוע התאמות נדרשות, אתה יכול להבטיח שתמיד יהיה להם מקום נקי ובריא ללכת אליו כשהם צריכים ללכת.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מצבר לרכב

מתוך הבנת התפקיד האינטגרלי של מצבר לרכב, פוסט זה בבלוג מתעמק בפרטיות של מצבר לרכב, תוך שקלול האפשרויות בין מצבר משומש לחדש. יתר על כן,

קרא עוד »