מעצבת בגדי ים-האישה מאחורי המותג שמגדיר מחדש את האופנה הישראלית

SilkyFit הוא מותג ספורטיבי וחדשני של בגדי ים  מעוצבים  לנשים שטרם הכרתן כמותו בבריכה או על חוף הים.  קולקציית בגדי הים עוצבה על ידי המעצבת הדס אוירי בעלת קילומטראז' ארוך בעיצוב בגדי ים לחברות  והמותגים הגדולים בארץ . 

הדס אוירי מייסדת המותג SilkyFit היא מעצבת בגדי ים עם ניסיון של מעל 25 שנה בתחום עיצוב בגדי ים לחברות הגדולות ומוכרות בישראל. 

עקב העיסוק שלה בשחייה ובספורט, היא החליטה לעצב בגדי ים שהם לא רק נוחים, אלא גם מספקים הגנה מהקרני השמש הקופחות בימי הקיץ.

 SilkyFit הוא מותג חדשני לבגדי ים מעוצבים. קולקציית בגדי ים של SilkyFit מספקת ללקוחותיה את החופש לזוז ולכסות את החלקים שהן רוצות להסתיר. 

בגדי הים השלמים שמיוצרים על ידי סילקיפיט מאפשרים לך להרגיש בטוחה ובנוח  במהלך הפעילות הימית כמו שחייה, גלישה וסאפ וגם התרוצצות לאחר הילדים על החוף. 

בגדי הים מגיעים בגזרות משתנות ובאורכים שונים של מכנס או שרוול ארוך, עם גב פתוח או בלי וגם עם חזיית ספורט. 

הדס אוירי מעצבת בגדי ים תוך קפדה על הגמישות והנוחות. היא משתמשת בבדים וטכנולוגיות מתקדמות ביותר, כדי להקפיד על מוצר איכותי ומסוגנן  הקולקציה החדשה של 2023 כולה עשויה מבדים ממוחזרים עמידים לכלור, בעמידות גבוהה.

הדס אוירי הסבירה שההשראה לקולקציית הבגדי ים של SilkyFit הייתה מהחיפוש האישי שלה אחר בגד ים המתאים לפעילות עם הגנה מקרינת השמש המזיקה. לאחר שלא מצאה מוצר כזה, החליטה לעצב בגד ים כזה לעצמה, ומהר מאוד הבנתה שישנן נשים רבות המחפשות מוצר דומה. לכן, החליטה לייצר פרשנות חדשה ומעצימה למושג בגד ים שלם וכך נולד המותג החדשני SilkyFit. במרץ 2018 התחילה הדס אוירי את המסע של SilkyFit עם השקת קולקציית הקפסולה הראשונה של בגדי ים לנשים. כל הדגמים נמכרו באותה שנה ומאז יוצאת כל שנה קולקציה חדשה, עם דגש על ערכים כמו נוחות, פונקציונאליות, אסתטיקה וסטייל, כדי להציג ללקוחות פריטי בגדי ים מעוצבים שבאמת מתאימים להם.

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מצבר לרכב

מתוך הבנת התפקיד האינטגרלי של מצבר לרכב, פוסט זה בבלוג מתעמק בפרטיות של מצבר לרכב, תוך שקלול האפשרויות בין מצבר משומש לחדש. יתר על כן,

קרא עוד »