תפוח הגה מחיר

הקדמה: מהו האייפון XS Max החדש ולמה הוא חשוב?

האייפון XS Max האחרון שוחרר. זוהי גרסה חדשה ומשופרת של האייפון XS הקודם והיא כוללת כמה תכונות שלא נמצאות באף סמארטפון אחר.

הטלפון זמין בשלושה צבעים שונים: זהב, כסף ואפור חלל. צבע הזהב הוא צבע חדש לגמרי לאייפון שמעולם לא נראה כמותו. לטלפון הזה יש גם מסך גדול יותר מכל אייפון קודם אחר, מה שהופך אותו למושלם לצפייה בסרטונים או לשחק משחקים תוך כדי תנועה.

בנוסף למצלמה טובה יותר מקודמותיה, המצלמה בטלפון זה יכולה לשמש לצילום סלפי בזווית רחבה או תמונות קבוצתיות מבלי לדאוג לחתוך אף אחד מהתמונה בגלל עדשת הזווית הרחבה שלה.

ה-iPhone XS Max החדש הוא הטלפון היקר ביותר של אפל עד כה. יש לו מסך בגודל 6.5 אינץ' ומחיר התחלתי של 1,099 דולר. זה 200 דולר יותר ממחיר הבסיס לאייפון XS, בעל מסך בגודל 5.8 אינץ'.

ה-iPhone XS Max החדש הוא הטלפון היקר ביותר של אפל עד כה. יש לו מסך בגודל 6.5 אינץ' ומחיר התחלתי של $1,099 (128GB). זה 200 דולר יותר ממחיר הבסיס לאייפון XS, בעל מסך בגודל 5.8 אינץ' (64GB).

אפל גם הודיעה כי היא תפסיק את המכשיר האחרון שנותר לה בעל מסך גדול, ה-iPhone SE עם נפח אחסון של 32 ג'יגה-בייט ונקודת מחיר התחלתית של 8 ג'יגה-בייט תמורת 349 דולר בספטמבר 2019.

10 החברות העשירות בעולם במונחים של שווי שוק

אפל היא החברה הכי שווה בעולם, אבל היא לא העשירה ביותר.

למעשה, אפל היא רק החברה העשירית בעשירה במונחים של שווי שוק.

כשמסתכלים על חברות בעלות שווי שוק גבוה יותר מאפל, מתברר שיש גורמים נוספים מלבד הכנסות ורווח בלבד שקובעים את הצלחת החברה.

למשל, לגוגל יש שווי שוק נמוך בהרבה מאפל, אך שולי הרווח שלה גבוהים בהרבה.

המשמעות היא שלגוגל יש יותר מזומנים בהישג יד והיא יכולה להרשות לעצמה לקחת על עצמה יותר סיכונים מבלי לסכן את העסק שלה.

החברה העשירה בעולם היא אפל, ששווה 1.1 טריליון דולר מדהים.

אפל היא החברה הכי שווה בעולם כבר יותר מחמש שנים ולא קשה להבין למה.

החברה מרוויחה יותר כסף מכל חברה אחרת על פני כדור הארץ ומחיר המניה שלה ממשיך לעלות שנה אחר שנה.
לעוד מידע אודות מחזיק תו נכה לרכב באפשרותך לבקר ב- xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

לאפל יש רווח נקי של 48 מיליארד דולר, עם הכנסות של 230 מיליארד דולר בשנה שעברה בלבד.

החברה מחזיקה גם בכמות עצומה של נכסים ברחבי העולם, כולל חלק משטחי המשרדים והנדל"ן היקרים ביותר של עמק הסיליקון בשכונת טרייבקה היקרה בניו יורק.

הקדמה:

אפל היא חברה שתמיד הייתה ידועה במוצרים החדשניים והמהפכניים שלה. הם אלה שהציגו את המחשב האישי הראשון, הסמארטפון הראשון, ואפילו את נגן ה-MP3 הראשון. עם זאת, אחת ההמצאות האחרונות שלהם לא כל כך התקבלה.

גלגל המחירים הוצג בספטמבר 2017 כדרך לפשט את הקניות באתר של אפל. הגלגל מציג מחירים של כל מוצר בעמוד אחד עם מחירים שונים בהתאם לאיזו מדינה הם שולחים או איזה סוג של אייפון הם קונים. מערכת זו תוכננה להיות ידידותית יותר למשתמש מאשר לעבור על דפים וכרטיסיות שונות, אך היא זכתה לביקורות מעורבות של לקוחות ואנליסטים כאחד.

יש אנשים שמתלוננים על כמה מסובך זה יכול להיות למצוא מוצר ספציפי כי הכל מעורבב יחד ללא קטגוריות ברורות או פונקציית חיפוש באופק. אחרים אומרים שזו רק דרך קלה יותר להשוות מחירים מבלי שתצטרך לעשות את כל החישובים בעצמך.

3. איכות המצלמה היא מהשורה הראשונה ומצלמת תמונות נהדרות!

אפל תמיד הייתה חברה שהקדימה את זמנה. Apple Helm החדש אינו יוצא מן הכלל. עם עליית המדיה החברתית, הפך יותר ויותר חשוב לאנשים שתהיה מצלמה טובה בטלפון שלהם. ל-Apple Helm יש מצלמה מדהימה עם 12 מגה פיקסל וטכנולוגיית עדשות כפולות. זה אומר שאתה יכול לצלם תמונות בכל סוג של אור, גם אם חשוך! זוהי המצלמה המושלמת לכל מי שאוהב לצלם או רוצה לצלם תמונות טובות יותר עם הטלפון שלו.

איכות המצלמה מהשורה הראשונה ומצלמת תמונות נהדרות!

המצלמה החדשה של אפל היא שדרוג נהדר מהאייפון 7. התמונות הרבה יותר ברורות ומוארות, והן תופסות פחות מקום בטלפון שלך.

איכות המצלמה מהשורה הראשונה ומצלמת תמונות נהדרות!

איכות המצלמה טובה מאוד והיא מצלמת תמונות יפות.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מצבר לרכב

מתוך הבנת התפקיד האינטגרלי של מצבר לרכב, פוסט זה בבלוג מתעמק בפרטיות של מצבר לרכב, תוך שקלול האפשרויות בין מצבר משומש לחדש. יתר על כן,

קרא עוד »