פתיחת סתימה בכיור ביתי

פתיחת סתימה בכיור ביתי

מים רותחים היא הדרך הקלה ביותר לשחרר סתימה בכיור. בזמן שאתה מתכונן לפתוח את הכיור שלך, שמור דלי בהישג יד כדי לאסוף את המים שנגמרים. אם יש לך בסיס כיור, התחל על ידי שפיכת סיר מים רותחים לביוב.

הוציאו את המים לביוב למשך כמה דקות כדי לוודא שהסתימה נעלמה. לאחר מספר צלילות, הפרסה אמורה להתחיל להתמוסס והמים אמורים להתחיל לזלוג. אם הכיור לא מתנקז, טבלו אותו תחילה כדי לדחוף את החסימה לתוך הניקוז, או למשוך אותו החוצה.

אם נשארים מים בכיור ללא ניקוז

לוח הבסיס עדיין שם. החסימה עשויה להיות עמוק מאוד בקו הניקוז של הכיור או שמשהו תקוע בצינור הניקוז. אם כיור חדר האמבטיה שלך לא יתנקז, אבל המקלחת, האמבט והשירותים שלך מתנקזים כמו שצריך, לוח הבסיס נמצא איפשהו בין ניקוז הכיור לפתח שאליו הוא מחובר.

אם אסלה לא מתנקזת לביוב

אלא לניקוז אמבטיה, כיור, אמבטיה ו/או מקלחת בצורה נכונה (כפי שמוצג בתמונה למטה), לוח הבסיס מתייחס בדרך כלל אך ורק לאסלה. אם האסלה שלך לא עובדת, המקלחת שלך לא עובדת, או הכיור שלך לא שוטף, הבעיה היא ככל הנראה ניקוז סתום.

זה יכול להרגיש חסר אונים כאשר כיור מטבח סתום לא יתנקז. ישנן סיבות רבות לכך שהכיור בביתכם עלול להיסתם ולסרב להתנקז. מים עומדים זה אומר שצינורות הכיור במטבח שלך סתומים במזון ויש להסירם.

אם המים העומדים בכיור לא יתנקזו כלל

הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות הוא להוסיף עוד מים לכיור. כדי למנוע מהניקוז להיסתם שוב, אנו ממליצים לפעול לפי העצות הבאות. כעת, כשהכיור שוב מתנקז כרגיל, הקפד לנקוט בצעדים כדי למנוע סתימה שוב.

לאחר שכל המים העומדים יצאו מהכיור

שטפו את המים הנקיים לביוב כדי לוודא שהם נקיים. מלאו את הכיור במים חמים עד שהוא מלא למחצה ויוצר אטימה מסביב לניקוז. מלאו חלקית את הכיור במים חמים והשתמשו בבוכנה כדי להסיר פסולת מהלוח השבור.

אם אתה משתמש בבוכנה

מילוי הכיור במים לא יהווה בעיה, מכיוון שתזדקק לזה כדי ליצור אטימה אטומה (ראה למעלה). אם הכיור שלך סתום לחלוטין והמים לא יתנקזו, מי סבון חמים לא יעשה את העבודה. ודאו שיש כמה סנטימטרים של מים בכיור וחסמו את הניקוז בעזרת סמרטוט רטוב כדי למנוע מהמים לברוח. כאמצעי זהירות, אין לסתום או להשרות את הניקוז אם זה עתה שפכת מנקה לכיור.

אם המים עדיין לא מתנקזים כמו שצריך

הסיפון בצורת U, הלא הוא צינור המרפק מתחת לכיור, הסיפון בצורת U, הלא הוא צינור המרפק מתחת לכיור, עלול להיות סתום. זה יקטין את זרימת המים מתחת לכיור כאשר תסיר את הסיפון. אם ניסיתם את כל האפשרויות והניקוז עדיין לא מתנקז, ייתכן שיהיה צורך לפתוח את הסיפון. ניתן להזיז את הסיפון לבדוק האם המים מכיור האמבטיה מתנקזים בחופשיות.

הניחו בוכנה מעל ניקוז כיור כדי ליצור אפקט יניקה ושאבו חזק עד שהמים מתחילים להתנקז. נדנד במרץ את הבוכנה למעלה ולמטה מספר פעמים לפני שתשלוף אותה במהירות מתוך חור הניקוז. אם שיטת הצלילה לא עובדת, אתה צריך לנקז כמה שיותר מים.

הברג את הגריל או המכסה והנח את הבוכנה על הניקוז, מנסה להפוך את האיטום כמה שיותר חזק (מריחת ג'לי נפט על קצה הבוכנה תעזור). כאשר אתה מרגיש יניקה כדי לשחרר את החסימה, הסר את הבוכנה ושטוף את הניקוז במים חמים למשך מספר דקות.

אם זה לא מספיק כדי לפתוח ולנקות את הסתימה

המתן מספר דקות לאחר הסיבוב השני של המים והשתמש בבוכנה על הניקוז. ביוב סתום יכול לסתום בקלות את הניקוז, אז הפעל את המצנח במשך דקה או שתיים עם מים חמים זורמים כדי לראות אם הוא מנקה את הסתימה.

אם שיטת החומץ או הסודה לשתייה אינה יעילה בפתיחת סתימת הניקוז, ייתכן שיהיה צורך בהסרה פיזית של מקור הסתימה. מי שפכים עלולים לזרום בעת פתיחת מכשיר הניקוי וכאשר החסימה נהרסת.

מים רותחים הם אלטרנטיבה טבעית לשימוש בחומרי ניקוי ניקוז סתומים כימיים. בעוד אנו מתמקדים בכיורים לאמבטיה, ניתן ליישם רבות משיטות טיפול בניקוז אלו גם על ניקוזים אחרים.

כאשר שיער שומן, שאריות סבון ופסולת אחרת נתקעים בביוב

מים רותחים עשויים להיות כל מה שצריך כדי לפתוח את הסתימה. אם אתה חושד שהצנרת של כיור המטבח המתנקזת לאט שומנית, שפך בערך כף של סבון כלים וסיר גדול של מים רותחים לביוב. אם לכיור המטבח שלך יש פתח פסולת, נסה להפעיל אותו לפני שתתחיל לטחון מזון שעשוי להיות שם (גורם שכיח לסתימה).

אם צנרת מתונה לא יכולה לפנות כיור סתום

אל תכריח את המצב. אם אינכם מצליחים לפנות את הסתימה לאחר מספר ניסיונות, הקפידו להודות בתבוסה ולבצע את העבודה על ידי שירות ניקוי ניקוז או אינסטלטור ביובית מורשה. חשוב להשתמש בבוכנה הנכונה – בוכנה פשוטה לא תעבוד אם אתה עובד עם ניקוז קטן יותר, כמו כיור או מקלחת.

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מצבר לרכב

מתוך הבנת התפקיד האינטגרלי של מצבר לרכב, פוסט זה בבלוג מתעמק בפרטיות של מצבר לרכב, תוך שקלול האפשרויות בין מצבר משומש לחדש. יתר על כן,

קרא עוד »